Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 sierpnia 2014

Szybkie zakupy w Rossmannie

Hello :D

Dzisiaj krótki i szybki pościk,wczoraj na jednym z blogów przeczytałam o rossmannowej promocji - niespodziance, bo w sumie nigdzie nie było o tym głośno  --> jak to Rossmann ma w zwyczaju ( m.in. te promocje - 40 % ) . A że Rossmanna mam piętro niżej w budynku w którym pracuje to pobiegłam szybciutko i oto co zdobyłam ( recenzje postaram się wrzucić na dniach - aczkolwiek produkty raczej ogólnie znane).

1. Masełka LIP BUTTER Caramel Cream - tylko ten smak był w promocji i zapłaciłam za niego 6,49 ( regularnie 10,99 )  --> jak na razie fajnie sie u mnie sprawdza, leży sobie na biurku i ciągle po niego sięgam i smaruje ;)



2. Cukrowy Peeling do Ciala HEAN Limonka i żeń-szeń 
--> miałam go już kiedyś i pamiętam, że całkiem mi przypasował, dlatego zdziwiona jego obecnością w Rossmanie kupiłam go w regularnej cenie 8,99 ( nie był na żadnej promocji ). Superowo pachnie, fajnie zmywa naskórek pozostawiając gładką skóre


3. Dorwałam też 3 lakiery do paznokci WIBO , każdy za 2,49 :D
 --> nie wiem jeszcze jakie są, nigdy ich nie miałam, wzięłam na próbę i w weekend odmaluje swoje dwutygoniowe paznokcie :D ( PS. w moim pierwszym poście pokazywałam lakier Manhattan fioletowy i mam go do dzisiaj na paznokciach !! - wiadomo na końcówkach jest już starty, ale zero odprysków i przeżył przeprowadzkę, mycie i szorowanie w Domestosie - BOMBA !! )

4. Coś co uwielbiam i kupuję co jakiś czas żeby sie nie znudzić LIRENE żel + oliwka z MANGO !!
Uwielbiam, ubustwiam, kochaaam ! Przepięknie pachnie, pozostawia na skórze wrażenie oliwki, boski żel boskii ! Powiem Wam po cichu, że nawet mój towarzysz życiowy mi go podkrada także universal :D
Kosztował 5,49


5. Olejek arganowy do włosów, już go kiedyś miałam, jest ok, bez szaleństw. Kupiłam go bo obecnie nie miałam na stanie żadnego więc sięgnęłam akurat po ten. Kosztował 5,99



 A Wy coś upolowałyście w Rossmannie ? :)
Ja osobiście uwielbiam takie promocje i momentami żałuję, że mam tak blisko do rossa :D



2 komentarze:

  1. Lubię to masełko do ust Nivea :) Ja ostatnio staram się unikać Rossmanna, żeby nie kupić za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Wibo - wybrałaś świetne kolorki ! :-)

    OdpowiedzUsuń