Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 lipca 2014

Pierwszy raz :)

Jak to mówią .. najgorzej zacząć...
Pomysł o założeniu bloga chodził w mojej głowie już od bardzo dawna. Sama uwielbiam czytać inne blogi, szukając nowości i ciekawostek kosmetycznych. Ups.. wygadałąm się. No tak. Blog w założeniu jest ( będzie? ) blogiem o tematyce lifestyle'owej. Wiem, wiem – pomyślicie.. no tak kolejny blog o testowaniu, kosmetykach, itd.
Po części tak. Będę pokazywać Wam czego używam, dlaczego używam, co lubię a czego nie, co polecam, a czego nie. Ale oprócz tego postaram się chociaż od czasu do czasu wrzucić Wam trochę mojej prywaty, pokazać parę fajnych przepisów i może chociaż w niektórych Was obudzić duszę sportowca :) Mam nadzieję, że powoli będziemy się poznawać i pewnie w niedalekiej przyszłości zdardzę Wam gdzie pracuje i czym się zajmuję ( spokojnie, nie jestem drugą Chodakowską :P.
Tutaj bardziej chodzi mi o samo miejsce mojej pracy niż stricte to czym konkretnie ja się zajmuje ;)

Mam nadzieję, że będzie Wam się miło czytało i zostaniemy razem na dłużej ;)

Pozdrawiam, 

Magda ;)


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że Twoja przygoda z blogiem sprawi Ci dużo radości :) Witamy w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujeeee :)
    Ciesze sie jak dziecko z pierwszego komentarza ! :)

    OdpowiedzUsuń